Ve středu 18. 1. se uskutečnilo školní kolo Zeměpisné olympiády. Celkem se jí zúčastnilo 35 žáků ve třech kategoriích. Soutěžící museli prokázat nejen své geografické znalosti, ale také schopnost pracovat se školním atlasem.
Dne 20.1.2023 se uskutečnila beseda pro žáky třetích ročníků se spisovatelkou. Miluška Štefanová je překladatelka, tlumočnice z angličtiny i autorka knih pro děti.
V úvodu se děti dozvídají, kde autorka bydlí a jaká zvířátka má doma. Všichni zvířecí hrdinové mají skutečná jména. Žáci reagují a každý má možnost povyprávět, jakého zvířecího mazlíčka má, nebo by chtěl chovat a starat se o něj.
V pátek 3.2.2023 budou pololetní prázdniny. Pokud máte zájem o školní družinu v tento den, veškeré informace a závazné přihlášky dostanete přímo ve školní družině. Uzávěrka závazných přihlášek bude ve středu 1.2.2023
Na podzim letošního školního roku začal plavecký výcvik druhého a třetího ročníku, který byl ukončen teď v lednu. My třeťáci, zkušenější plavci, jsme procvičovali a zdokonalovali jednotlivé plavecké styly.
Naše skupina třídy 3.A a 3.C jezdila na bazén jako poslední v úterý od 11:00 hod. Holky a kluci vše znali z loňského roku, šatna, sprcha a odchod k velkému bazénu. Na počátku bylo řazení, podle zdatnosti a kvality plavání. Tři družstva, žádný neplavec. To je radost pro každého třídního učitele, který všechny plavecké lekce prožívá spolu s dětmi.
Naši lektoři plavání: Jiří Podzemný, Martina Jašková a Martina Pastyříková jsou skvělí. Každá lekce má výsledky, zdokonalujeme se a věřím, že plavat v dospělosti nezapomeneme. Lekce je vždy ukončeny volnou zábavnou částí. Dnes na poslední hodině nechyběly i závody a předání vysvědčení každému malému plavci. Děkujeme našim učitelům plavání za to, co nás naučili. Děti nezapomenou na pěkné hodiny, kamarády a plavat určitě budeme i nadále, buď na bazéně nebo třeba i u moře v létě s rodiči.
V úterý 10. ledna proběhlo v učebně přírodopisu školní kolo Biologické olympiády kategorie D pro žáky 6. a 7. třídy.
Téma letošního ročníku zní „Bezlesí“. Na účastníky tak čekaly otázky nejen z všeobecného přírodopisného přehledu, ale především konkrétní dotazy na louky, pole, mokřady nebo skály a živočichy či rostliny z těchto míst. Nedílnou součást představovalo i určování rostlin a živočichů v podobě modelů, herbářových položek nebo obrázků.